פתאום הפסקתי לכתוב

1notebook-1405306_1280

"פתאום הפסקתי לכתוב. פתאום אני לא מוצאת זמן ומוצאת הרבה תירוצים למה לא לעסוק בכתיבה. פתאום אני לא רוצה לכתוב, רוצה לזרוק כל מה שכתבתי אי פעם לפח. אני תופסת את עצמי בוהה בדף הריק ולא כותבת! דף הריק שמעורר אחד הפחדים העמוקים של כל כותב – מה אם "זה" נעלם לי… מה אם אני לא מסוגלת יותר לכתוב…מה אם זה יהיה ככה תמיד – אני ללא כתיבה."

את הקטע הזה כתבתי לפני כמה שנים בסדנת כתיבה שהשתתפתי בה, עוד לפני שיצאתי לדרך חיפוש "מתנת הכתיבה" שלי. כשכתבתי על הפחדים מעצם הכתיבה, לא ידעתי שאני חווה מחסום כתיבה, לא ידעתי שכדי לצאת מזה אני צריכה לשנות משהו ביחס שלי לכתיבה ולעצמי. הייתי צריכה לגייס את האומץ, האמונה, היצירתיות וחמלה כלפי עצמי. ברגע שלמדתי לעשות זאת, בעצם למדתי לקבל את עצמי כותבת והכתיבה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי. כך נולד הרעיון של סדנאות כתיבה יוצרת "מתנת הכתיבה".

כדי להפוך את הכתיבה למקור של הנאה ושימחה, מקור לרעיונות יצירתיים והשראה, אני לומדת שוב ושוב לקבל את עצמי כותבת, לקבל את "מתנת הכתיבה" שלי.  אני ממשיכה ללמוד על הכתיבה והיצירתיות, מטפחת ומשביחה את הכתיבה, מפתחת רעיונות חדשים שמאפשרים למי שאוהב לכתוב ליהנות מעצם הכתיבה.

בסדנת הכתיבה הקרובה "החופש לכתוב", נכתוב כתיבה חופשית, נתנסה בתרגילי כתיבה שונים, נצלול פנימה לכתיבה מודעת, נשתחרר ממחסומי כתיבה והעיקר נהנה מכתיבה בקבוצה שמטרתה לחזק, לטפח ולהעצים את הכוח היצירתי הקיים בכל אחד.

לפרטים והרשמה

http://lp.vp4.me/dcer

 

 

 

השאר תגובה