הרצאות ומפגשי סופרת

לחלום, לכתוב, לצאת לאור

הרצאה, מפגש סופרת בעקבות הספר "תהיה לי הים"

מפגש סופרת

לפני עשרים שנה בחלום הגיע אליי הסיפור הזה על ויקה, שביום החתונה שלה מגלה אמת מטרידה על ארוסה ובורחת מהחתונה שלה. ניסיתי לגרש את החלום, אבל הוא התעקש להטריד את דמיוני. אז בכלל לא חשבתי שהחלום יהפוך לסצנת פתיחה של הספר. הייתי עסוקה בהכנות לחתונה שלי. אבל החלום... הכלה הרצה בשד' רוטשילד... זה העסיק אותי עד כדי כך ששאלתי את הארוס שלי האם יש לו סודות שיכולים להרוס את יום החתונה שלנו...מה הוא השיב? מתי התחלתי לכתוב? כמה שנים לקח לי עד שהבנתי מה הסיפור שאני רוצה לספר? מה תהליך הכתיבה המעצים שעברתי ומה למדתי ממנו?
לפרטים נוספים והזמנה צרו קשר בטלפון 052-2241099


הרצאות ומפגשים בעקבות הספר "תהיה לי הים" 

מאחורי כל ספר עומד סיפור. יותר נכון, מספר סיפורים, שאיכשהו מצליחים להיכנס בין הדפים המודפסים. הסיפור שהוא הרבה יותר גדול ממני, זאת שכתבה אותו.

אני אוהבת לכתוב. אולי, בגלל האהבה הזאת ונכונות לעבוד קשה כדי להפוך רעיון לספר, הסיפורים אוהבים אותי. כך לפני עשרים שנה בחלום הגיע אליי הסיפור הזה על ויקה, שביום החתונה שלה מגלה אמת מטרידה על ארוסה ובורחת מהחתונה שלה. ניסיתי לא לחשוב על החלום הזה, אבל הוא התעקש להעסיק את הדמיון שלי. אז בכלל לא חשבתי שזה יהפוך לסיפור, הייתי עסוקה בהכנות לחתונה שלי. אבל החלום… הכלה הרצה בשד' רוטשילד… זה העסיק אותי עד כדי כך ששאלתי את הארוס שלי האם יש לו סודות שיכולים להרוס את יום החתונה שלנו…

מה הוא השיב? מתי התחלתי לכתוב? כמה שנים לקח לי עד שהבנתי מה הסיפור שאני רוצה לספר? מה תהליך הכתיבה המעצים שעברתי ומה למדתי ממנו? מה משמעות אמתית של יציאה לאור ואיך עושים את זה בצורה מטיבה, יצירתית ומעוררת השראה. 

זאת ועוד אני מגלה במפגש סופר(ת). 

למי המפגש מתאים?

לכל מי שמתעניין בכתיבה, מי שרוצה לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של תהליך היצירה ותהליך הכתיבה של ספר. לכל מי שרוצה לקבל השראה ולהתנסות בכמה תרגילי כתיבה. 

יותר מהכל, זהו סיפור על התמדה, למידה וחקירה של העצמי הכותב שבי. זהו סיפור על האומץ לצאת לאור ועל הטרנספורמציה שעבר הסיפור מסיפור קצר עד לרומן.

לפרטים או הרשמה בטלפון 0522241099 או בטופס